Klikeri

Klikeri

Mala smo sredina
Velika praznina (vakum pulsira)
Ljudi mnogo govore
Sve su glave isprane

Isprekidane linije
Proredili smo redove (još se ne predajem)
Rutina i većina
I nigde sat za maštanje

Neka neko zavrti planetu unazad
Vratite mi klikere šarene šarene
Vodi me na igranke maglene crvene
Obrišite sve obrišite sve

Crtu da prekorače
Nadu da omoguće (još svi se dvoume)
Tuđi život da prožive
Junaka iz sapunice

Samo da se dopadne
Nikom da ne pomogne (tuđe su nevolje)
Horizonti i visine
Ko o padu još da brine

Neka neko zavrti planetu unazad
Vratite mi klikere šarene šarene
Vodi me na igranke maglene crvene
Obrišite sve obrišite sve

Neko crta cvetove
Na ružne stare zidove (još svi se dvoume)
Neko stavi filtere
Na oči ravne pospane

Glad nosi odluke
Svetlo spaja svetove (a Sunce umire)
Često ne razume me
Ogledalo što vidi sve

Horski svi da pevaju
Da ne upadnu u nevolju
Sve parole se ponavljaju
Dok u glavu čipove nam stavljaju

Neka neko zavrti planetu unazad
Vratite mi cipele velike najveće
Vodi me na igranke maglene crvene
Obrišite sve obrišite sve

* * *

Ostavite odgovor

